GOOGLE OGLAŠAVANJE

Google oglašavanje

Google oglašavanje je ključan za uspješno poslovanje vaše tvrtke. Mnogi naši klijenti kojima izradimo stranicu prvotno odbijaju oglašavanje na internetu, jer smatraju da je stranica dovoljna sama za sebe. Nažalost nakon mjesec dana se vraćaju sa zahtjevom da isprobaju na mjesec dana Google oglašavanje, nakon probnog roka njihovog napredak poslovanja je vidljiv. Za napredak Vašeg poslovanja potrebno je objediniti sve elemente tako da funkcioniraju kao cjelina i da potrošači prepoznaju kao cjelinu. Prednosti Google oglašavanja za razliku od drugih oblika oblika oglašavanja je u tome što su svi podaci transparentni mogu se pratiti u realnom vremenu te se dobiveni rezultati mogu odmah evoluirati. U praksi bi to značilo da imate uvid u točan broj posjetioca vaše stranica, te vidljivi su podaci tema ili proizvoda koja su im bila najzanimljivija. Prema obrađenim podacima i fleksibilnosti Google oglašavanja možemo vrlo brzo reagirati i promijeniti strategiju Google oglašavanja ukoliko onda ne daje željene podatke. Google oglašavanje za razliku od drugih oblika oglašavanja je interaktivno i svaka bi ideja trebala poticati interakciju ciljne publike. Dvadeset i treća dimenzija će sa svojim team-om prenijeti Vašu poruku odabranom krugu korisnika.

2,6 milijuna internetskih korisnika u Hrvatskoj

U današnje vrijeme oko 60% Hrvata aktivno koristi Internet, točnije 2,6 milijuna internetskih korisnika u Hrvatskoj koji su potencijalni Vaši klijenti. Ukoliko Vas ovaj podatak nije zaintrigirao svakako će ovaj koji govori da je u Hrvatskoj tjedno oko 80 milijuna pretraga putem interneta. Ljudi više ne rade uredovno radno vrijeme koje se smatra od 9 do 17h, Google oglašavanje omogućava dostupnost Vašim potencijalnim klijentima od 0-24h točnije u ono vrijeme kada analiza pokaže da je idealno za prikazivanje oglasa. Ljudi konstantno informacije o proizvodima ili uslugama prije nego što se odluče za konzumaciju.

Google oglašavanje dugoročno najisplativiji način oglašavanja za Vašu tvrtku

Uspoređujući druge marketinške alate sa Google oglašavanjem, Google oglašavanje je bez premca dugoročno najisplativiji način oglašavanja za Vašu tvrtku. Vaša tvrtka uz pomoć Google oglašavanja može izravno komunicirati sa novim klijentima / kupcima. Tvrtka će bolje razumjeti potrebe, navike i želje svojih klijenata, što pomaže u dugoročnom skladnom odnosu između korisnika i tvrtke.

Google oglašavanje osigurava učinkovitu konverziju sa nižim troškovima usporedbi s tradicionalnim načinom oglašavanja. Najbolji primjer koji potvrđuje tezu je taj da je jeftinije izraditi web stranicu + postaviti Google oglašavanje nego zakupiti 10 sekundi oglasnog prostora na Tv-u, s tim da uspoređujući udarni termin između 16-20h Internet ima više korisnika od radia i televizije zajedno.

ŠTO SU GOOGLE OGLASI?

Google Oglasi /Adwords su oglasi koji se pojavljuju korisnicima u većini slučajeva u gornjem dijelu Google tražilice (prikazivanje ovisi o budžetu kampanje), ali mogu se prikazivati i desno ili u samom dnu stranice. Oglasi se prikazuju prilikom pretraživanja usko vezane riječi ili pojma koja se podudara sa proizvodom ili djelatnosti Vaše tvrtke.

Google Adwords koristi ključne riječi kako bi precizno ciljao isporuku oglasa korisnicima koji traže baš pojam ili riječ koja se tiče Vaše pojedine usluge ili proizvoda. Oglasi su potpuno relevantni korisniku jer se prikazuju onda kad kod korisnika već postoji interes! Google Adwords oglasi temelje se na CPC (cijena po kliku) modelu naplate, tako da oglašivači plaćaju samo kada korisnik klikne na Vaš oglas.

Kako ćete znati koje su ključne riječi za prikazivanje Vašeg oglasa?

Taj dio posla obavljamo mi za Vas . Dvadeset i treća dimenzija pronalazi za Vas najpretraživanije ključne riječi (one riječi koje se najčešće upisuju prilikom pretraživanja, a vezane su za Vaš proizvod ili uslugu).
Kada pronađemo ključne riječi vezane za Vašu djelatnost ili proizvod određujemo optimalni budžet za Google kampanju, te upravljamo troškovima vaše kampanje dok ne postignemo najbolji omjer cijene i prikazivanja oglasa. Pružamo mogućnost izvještavanja o napretku kampanje i ostvarenim rezultatima.

CPC model

Google Adwords način naplate oglasa funkcionira tako da se samo za klik na Vaš oglas i dolazak na Vašu web stranicu, Google naplati prikazivanje oglasa.
Google oglašavanje omogućava Vam transparentan uvid u potrošnju i upravljanje Vašim budžetom u kampanji.

Translate »